Druk folii

Folia to jeden z popularnych materiałów, które od wielu lat sprawdzają się jako nośnik reklam zewnętrznych i wewnętrznych. Druk folii realizowany jest przy użyciu specjalistycznego, jakościowego sprzętu drukującego, dzięki czemu naniesione na powierzchnię materiału – folii kolory są niezwykle intensywne, a ostrość wydruków stoi na bardzo wysokim poziomie.


Folia to doskonały wybór dla przygotowania różnorodnych aplikacji, zarówno aplikacji krótko- jak i długookresowych, przystosowanych do montażu wewnątrz budynków i na świeżym powietrzu. W ofercie drukarni znajdziesz opcję druku folii oferujących wysoki połysk oraz folii matowych, charakteryzujących się zdolnością do delikatnego rozpraszania padającego na jej powierzchnię światła, wyróżniających się wysoką nieprzezroczystością. Dzięki temu możesz wybrać rodzaj wydruku idealnie dostosowany do swoich potrzeb, do miejsca ekspozycji reklamy przygotowanej na foli oraz rodzaju samej reklamy.


    Podstawowe zalety druku folii i samych folii:


  • • możliwość uzyskania efektu połysku przy zastosowaniu folii typu błyszczącego
  • • możliwość stworzenia reklamy załamującej, delikatnie rozpraszającej światło przy zastosowaniu folii typu matoweg
  • • możliwość całkowitego zakrycia powierzchni, na której umieszczamy reklamę (zadrukowane folie charakteryzują się nieprzezroczystością)
  • • możliwość jednostronnego przesłonięcia powierzchni szyby przy zastosowaniu folii perforowanej
  • • duża łatwość montażu
  • • możliwość stosowania zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz budynków
  • • łatwość skalowania
  • • duża intensywność kolorów wydruków
  • • możliwość uzyskania dużej ostrości obrazu na wydruku
  • • duża trwałość

Przykładowe rodzaje folii do wydruków

W zależności od potrzeb klienta reklamy wizualne przygotowujemy na foliach kilku różnych typów. Trzeba pamiętać, że każdy z typów foli ma nieco inne właściwości, przez co stosowanie jednego rodzaju folii w każdej sytuacji nie jest dobrym pomysłem. Oczywiście chętnie podpowiemy klientowi, który rodzaj druku folii będzie optymalnym wyborem w określonej sytuacji.


Do wyboru mamy m.in. takie folie jak:


  • • folie monomeryczne – to klasyczny przykład folii samoprzylepnej przeznaczonej do stosowania wewnątrz i na zewnątrz pomieszczeń, stanowi doskonały nośnik reklamy w przypadku samochodów, witryn sklepowych, a nawet bilbordów. W zależności od potrzeb klient wybiera jeden z wariantów folii o określonym poziomie trwałości.
  • • folie One Way Vision – to rodzaj folii perforowanej, często stosowanej jako rodzaj reklamy naklejanej na pojazdach komunikacji zbiorowej. Dzięki perforacji folia jest częściowo przepuszczalna, przez co osoba będąca po wewnętrznej stronie folii widzi to, co dzieje się z drugiej strony. Od strony nadruku folia wydaje się monolitem, tworząc wysokiej klasy reklamę wizualną.
  • • Folie transparentne – to przezroczyste folie, które wykorzystuje się zarówno do przygotowywania wydruków, jak i ich laminowania.
  • • Folie błysk i mat – to folie zdolne do odbijania lub częściowego rozpraszania padającego na ich powierzchnię światła. Pierwsze sprawiają, że wydruk błyszczy, a drugie, że wydaje się matowy.

POWRÓT DO GÓRY